حسن روحانی: تلویزیون ما به بدترین روز سیاه افتاده| فکر نمی‌کردند من بیایم

این عصبانیتی که شما در صداوسیما یا فضای مجازی دیدید به این دلیل بود که اصلا فکر نمی‌کردند من بیایم. می‌دانستم تخریب‌گران بلافاصله وارد میدان می‌شوند. ظاهراً تلویزیون ما به بدترین روز سیاه افتاده که تصورش را نمی‌کردیم.

سینما اعتماد – حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه برگزار شد، درباره شرکت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتقادات و حاشیه‌هایی که از سوی صداوسیما اتفاق افتاد گفت: تحلیل طیف اقلیت این بود که من در انتخابات خبرگان شرکت نمی‌کنم. عدم ثبت‌نام من در انتخابات هم یا به تسلیم شدن و ناامیدی تفسیر می‌شد یا تعبیر به قهر با نظام و آینده کشور می‌کردند که هیچ کدام شایسته نبود. با این حال آن طیف اقلیت دچار تعجب شد که من ثبت‌نام کردم.

وی افزود: این عصبانیتی که شما در صداوسیما یا فضای مجازی دیدید به این دلیل بود که اصلا فکر نمی‌کردند من بیایم. می‌دانستم تخریب‌گران بلافاصله وارد میدان می‌شوند. ظاهراً تلویزیون ما به بدترین روز سیاه افتاده که تصورش را نمی‌کردیم. صداوسیما امروز در میان مردم جایگاهی ندارد. صداوسیما هرچه فحاشی کند به ضرر ما نخواهد بود. البته کار بد و زشتی کردند و شایسته صداوسیما نبود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا