جزئیاتی از علت فوت و مراسم تشییع و خاکسپاری پروانه معصومی

خانم معصومی در تهران دفن خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق مشخص نیست. این وصیت خود خانم معصومی نبوده، اما خانواده ایشان قرار است ایشان را در آرامگاه خانوادگی خود در امامزاده‌ ابوطالب فرحزاد دفن کنند.

به گزارش سینما اعتماد، پیکر «پروانه معصومی» بازیگر سینما و تلویزیون برای تدفین به بهشت زهرا(س) منتقل می‌شود. اکانت اینستاگرامی پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون از انتقال پیکر این بازیگر برای تدفین به تهران خبر داد و اعلام کرد که زمان تدفین نیز متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

از طرف دیگر نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما و تلوزیون نوشت: پیکر زنده یاد پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون در چند روز آینده برای دفن به تهران منتقل خواهد شد. صبح فردا مراسمی برای گرامیداشت سال‌ها فعالیت هنری و احترام به این بازیگر فقید در رشت برگزار می‌شود. خانم معصومی در تهران دفن خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق مشخص نیست. این وصیت خود خانم معصومی نبوده، اما خانواده ایشان قرار است ایشان را در آرامگاه خانوادگی خود در امامزاده‌ ابوطالب فرحزاد دفن کنند.

لازم به ذکر است که «پروانه معصومی» در روزهای گذشته به دلیل پارگی روده در بیمارستان بستری بود و به دنبال آن با عفونت ریوی مواجه و به آی‌سی‌یو منتقل شد و در نهایت این بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی پیش در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت دار فانی را وداع گفت.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا