تکلیف همکاری مدیری، علیخانی، رامبد جوان و رشیدپور با تلویزیون چه شد؟

معاون سیما در نشست خبری برنامه‌های ماه رمضان و نوروز توضیحاتی درباره مذاکره با چهره‌هایی چون، احسان علیخانی، رامبد جوان، رضا رشیدپور و مهران مدیری ارائه کرد.

سینما اعتماد – محسن برمهانی معاون سیما امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه طی یک نشست خبری با حضور خبرنگاران به معرفی برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و توضیحاتی درباره حضور سلبریتی‌ها و بازگشت برخی از هنرمندان به تلویزیون ارایه کرد.

رشیدپور خودش نیامد، فرضیایی در تدارک قرارداد با تلویزیون

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره حضور برخی مجریان در شبکه خانگی از جمله رضا رشیدپور و داریوش فرضیایی عنوان کرد: در تلویزیون به این قایل نیستیم که باید تنها رسانه باشیم، ما سکوهای مختلفی داریم که آنها هم باید برنامه سازی کنند. شاید نقدهایی داشته باشم یا به فرزندم اجازه ندهم برخی محتواها را ببیند اما اینکه بگوییم چرا فلانی رفته در فلان سکو کار می کند درست نیست. مشخصا رضا رشیدپور خودش گفت نمی‌خواهد برنامه را ادامه دهد که درست یا غلط تصمیم او بود. داریوش فرضیایی هم در تدارک قرارداد با تلویزیون است. او سرمایه حوزه کودک تلویزیون است و مگر می شود از او چشم پوشی کنیم. هم با او صحبت شده است و هم خودش تمایل دارد. سال ها طول کشیده است تا او به عمو پورنگ تبدیل شده است.

وی درباره ادامه برنامه‌های برند تلویزیون عنوان کرد: من در اختتامیه «عصر جدید» به احسان علیخانی گفتم فصل جدید را کار کنند اما خودش گفت باید وقفه بیفتد و فرصت زمانی می‌خواهند. همان زمان ها از رامبد جوان هم همین مورد را پرسیدم. آن موقع یکی دو قسمت باقی مانده بود تا «خندوانه» تمام شود که او هم بحث مجموعه دیگری را مطرح کرد و زمان خواست.

برمهانی اضافه کرد: سال گذشته شرایطی را گذراندیم که باعث ایجاد فاصله بین ما و هم مسلک‌ها و همکارانمان شد. رسانه به دنبال این بوده است که با این عزیزان کار کند تا به نتیجه برسد. ما با بیست نفر صحبت می کنیم و شاید با برخی شان به توافق برسیم.

نباید از برخی ظرفیت‌ها چشم پوشی کرد

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره نبود مهران مدیری گفت: افرادی هستند که تلویزیون تمایلی به همکاری با آنها ندارد چون به مردم احترام نگذاشته اند اما مدیری جزو آنها نیست. چهره ها و افرادی که نام برده شدند همه حرف هایشان مورد تایید نیست اما اینها ظرفیت هایی هستند که نباید از آنها چشم پوشی کرد.

وی اعلام کرد که با مهران مدیری برای بازگشت به تلویزیون در حال گفت‌وگو هستند.

برمهانی در پایان درباره دستمزدهای نجومی که نسبت به برخی سلبریتی ها مطرح می شود، بیان کرد: اینگونه نبوده است. برخی گفتند فلانی آمده و دستمزد نجومی گرفته است. شما در جریان دستمزدهای سینمایی هستید، دستمزد سینمایی را تقسیم بر روز و یک شب برنامه کنید. نکته‌ای که هست مردم هم بالاخره دوست دارند برخی از این چهره ها را در تلویزیون ببینند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا