تناقضات آقای مجری؛ کنایه طهماسب به تلویزیون و خبر بازگشت با «مهمونی» + عکس و جزئیات

در جدیدترین استوری که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، یادی از عروسک خاطره‌انگیز تلویزیون، کلاه‌قرمزی کرده است که سالهاست به دلیل اختلافات با تلویزیون جلوی تولید آن گرفته شده است.

به گزارش سینما اعتماد ایرج طهماسب در جدیدترین استوری که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، یادی از عروسک خاطره‌انگیز تلویزیون، کلاه‌قرمزی کرده است که سالهاست به دلیل اختلافات با تلویزیون جلوی تولید آن گرفته شده است. اما از طرفی هم چند وقت پیش خبری منتشر شد که قرار است طهماسب با برنامه «مهمونی» به تلویزیون بازگردد که این خبر واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. از جمله اینکه با وجود چنین پیشینه‌ای که حالا در استوری گلایه‌آمیز و تلخ طهماسب هم کاملا مشخص است که اشاره به تصاحب این برنامه توسط مدیران صدا و سیماست، تناقضی پیش می‌آید و ابهاماتی را ایجاد می‌کند.

در همین راستا بود که در روزهای گذشته سینما اعتماد مطلبی را با عنوان «آقای طهماسب با چه متر و معیاری در تلویزیون «مهمونی» می‌گیرید؟» منتشر کرد و به چند و چون این ماجرا پرداخت. حالا باید دید که بالاخره با شفافیت به این ابهامات پاسخ داده می‌شود و توافقاتی میان طهماسب و تلویزیون صورت گرفته یا اینکه بازگشت طهماسب به تلویزیون را باید منتفی دانست؟

tahmasb story

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا