تمایل پدرو آلمودوار به کارگردانی یک فیلم اکشن در پاریس

آلمودوار به زودی فیلم کوتاهش را در فرانسه اکران می‌کند.

به گزارش سینما اعتماد ، «پدرو آلمودوار» چند روز مانده به اکران فیلم کوتاه «رسم غریب زندگی» (Strange Way of Life) در مصاحبه با نشریات فرانسوی به کارگردانی یک فیلم در پاریس اظهار تمایل کرده است. فیلم «رسم غریب زندگی» با بازی «پدرو پاسکال» و «ایتان هاک» پاییز آینده در ایالات متحده اکران خواهد شد.

به نقل از سی نما  ، آلمودوار در مصاحبه با «رادیو فرانسه» می‌گوید: «خیلی دوست دارم در پاریس فیلم بسازم، و به زبان فرانسوی. عاشق پایتخت کشور شما هستم، شهری که در کنار رم سینما بیشترین بازدید را از آن داشته. خیلی دوست دارم چند بازیگر زن و مرد شما را مقابل دوربینم قرار دهم…»

او به یاد می‌آورد که هفت سال قبل سعی داشته فیلمی بر اساس رمان «فداکاری‌ها» (Sacrifices) نوشته «پی‌یر لومتر» بسازد اما امتیاز این اقتباس فروخته شده است: «سعی کردم امتیازش را به دست بیاورم اما آن را خریده بودند. هنوز فیلمی از آن رمان ساخته نشده. شاید بتوانم راهی برای ساختنش پیدا کنم. هیچ‌وقت یک فیلم اکشن کارگردانی کرده‌ام بنابراین جذاب خواهد بود.»

آلمودوار تأیید می‌کند که اولین فیلم بلند انگلیسی زبانش را از ماه مارس در نیویورک فیلمبرداری خواهد کرد و صحنه‌های داخلی آن را یک ماه بعد در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد. از داستان و بازیگران این فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا