تسلیت حسن روحانی در پی قتل مهرجویی و همسرش| تاکید بر رفع شایعات برای آرامش نخبگان و هنرمندان

حسن روحانی جانباختن داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت و افزود: امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت و گزارش کامل ابعاد و زوایای آن موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌های مردم شوند.

به گزارش سینما اعتماد به نقل از همشهری آنلاین، رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم با تسلیت جانباختن داریوش مهرجویی و همسرش، گفت: امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت و گزارش کامل ابعاد و زوایای آن موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌های مردم شوند.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است:

«خبر ناگوار قتل آقای داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسر محترمشان خانم وحیده محمدی‌فر، موجب بهت و تاسف فراوان شد.

آقای مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است. مهرجویی با فیلم‌های خود خاطرات چندین نسل مردم ایران را شکل داده و آنان را با مفاهیم عمیق و ناب انسانی و اخلاقی آشنا کرده است.

اینجانب با تسلیت این رخداد دلخراش و ضایعه فقدان آقای مهرجویی و همسرشان به جامعه فرهنگی و هنری ایران، امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت فجیع و گزارش کامل و شفاف کلیه ابعاد و زوایای آن، موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌ها بین مردم عزیز، نخبگان گرامی و هنرمندان شریف کشور شوند.»

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه گذشته – 22 مهر – در ویلای شخصی خود در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیدند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا