تاثیر مناظره‌های انتخاباتی و یورو ۲۰۲۴ در پخش سریال‌های تلویزیون

همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های نامزدها انتخاباتی و همچنین برگزاری مناظره‌ها، برخی برنامه‌ها و سریال‌های روتین تلویزیون با تغییر در پخش مواجه می‌شوند.

سینما اعتماد – با توجه به جدول پخش مناظره‌های تبلیغاتی و برنامه‌های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ ۲۱ خرداد تا ششم تیرماه برخی برنامه‌ها و سریال های روتین تلویزیون متوقف می‌شوند.

براساس این گزارش پخش سریال «رخنه» که به قسمت ۲۴ام رسیده‌ است، پیش از شروع مناظره‌ها در ۱۸ خرداد ماه به پایان می‌رسد و سریال «فراری» قرار است به عنوان سریال جایگزین «رخنه» به آنتن برسد که پخش آن به دلیل همزمانی با پخش چهار ساعته مناظره‌ها از شبکه یک در روزهای پیش رو عملا در ساعت ۲۲ منتفی خواهد بود.

سریال «پشت پرده» نیز که این شب‌ها از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود، پخش آن همچنان ادامه دارد.

هفدهمین دوره مسابقات یورو ۲۰۲۴ نیز از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور ۲۴ تیم آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. پخش این دیدارها نیز از شبکه سه و ورزش سیما خواهد بود.

در حال حاضر سریال «دربندون» که پخش آن در شبکه سه سیما به تازگی آغاز شده، ادامه دارد و به نظر می‌رسد با آغاز فوتبال‌های یورو ۲۰۲۴ پخش این سریال نیز با جابه‌جایی و وقفه روبرو شود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا