شرم براین صدا و سیما ،اوف بر این صداوسیما که دیگر پیش مردم نه عزت دارد، نه آبرو + عکس

طی روزهای اخیر در ویدئویی مربوط به برنامه حسینیه معلی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود شاهد نمایش پیکر یک شهید به والدینش بعد از ۴۰ سال انتظار هستیم.

سینما اعتماد ، برنامه حسینیه معلی ویژه ایام محرم و صفر که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، امسال در چهارمین فصل خود، هر بار بینندگان را بیش از پیش شگفت‌زده می‌کند.

به نقل از برتر ین ها ، پیش‌تر نمایش روضه خوانی یک دختربچه سه ساله مقابل یک سرِ بریده خبرساز شده بود و بعدتر نیز پیکر شهید عیسی شجاعی درون تابوت به روی صحنه آورده شد و سپس جنازه کفن‌پوش او را از تابوت بیرون آوردند تا مادر شهید آن را در آغوش بگیرد، صحنه‌ای که بسیار احساسی و غم انگیز شد. این ویدئو انتقاد های  زیادی را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

Capture

مهدی یزدانی خرم، روزنامه‌نگار درباره این ویدئو نوشت: تا خودم ندیدم این فضاحت رو باورم نشد… بقایای بدنِ سربازی را که چهل سال پیش برای وطن‌ش بی‌جان شده به تلویزیون آوردند و پدر و مادرش را مقابلِ دوربین نشاندند. دو نفر را هم کنارشان گذاشتند تا روضه بخوانند. چه‌قدر بی‌رحمید شما… از بی‌رحمی گذشته کارتان. این زجرکشی است که با استناد به آن «بدن» یک پسر جوانِ مدافعِ وطن را از آن خود می‌دانید.

محمد حیدری، مدیرمسئول رویداد ۲۴ نیز در همین رابطه نوشت: «شرم بر صداوسیما، شرم بر سازندگان برنامه حسینیه معلی» ،واقعا اوف بر شما! اوف بر صداوسیما که دیگر پیش مردم نه عزت دارد، نه ابرو. از یک پیرمرد و پیرزن سو استفاده کردید تا به اهداف خود برسید. نه  سن و سال آن‌ها برایتان مهم بود، نه شرایط روحی آنها و نه شاید شرایط بیماری آنها. تو گویی عمدا می‌خواستند این دو جوری زجر بکشند که به خیال خودشان خوب اشک مخاطب را در بیاورند. اگر اتفاقی برای آنها می‌افتاد می‌گفتند پدر و مادر شهید در شب عاشورا پیش فرزند شهیدشان رفتند!

5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا