ببینید| رضا ایرانمنش، بازیگر جانباز شیمیایی 4سال است نمی‌تواند راه برود + عکس و بیوگرافی

رضا ایرانمنش در جدیدترین گفت‌و‌گویی که در حاشیه مراسم دیدار با رهبری داشته است، در حالی که روی ویلچیر نشسته است، به شرایط بد جسمی خود اشاره کرده و می‌گوید: «چهار سال است که نمی‌توانم راه بروم.»

سینما اعتماد – رضا ایرانمنش یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد. اما سال 91 که خبر به کما رفتن او منتشر شد، تازه بسیاری از مردم متوجه شدند که او یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس است. حالا ایرانمنش در جدیدترین گفت‌و‌گویی که در حاشیه مراسم دیدار با رهبری داشته است، در حالی که روی ویلچیر نشسته است، به شرایط بد جسمی خود اشاره کرده و می‌گوید: «چهار سال است که نمی‌توانم راه بروم.»

رضا ایرانمنش 19 شهریور ماه سال 1346 در جیرفت کرمان متولد شد. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرده است. ایرانمنش در بیش از 60 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است. در سال 1372 برای بازی در فیلم «سجاده آتش» نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین از جانبازان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. وی در عملیات های متعددی حضور داشت و در عملیات والفجر 8 به علت استشمام گاز خردل، جانباز شیمیایی می‌شود.

iranmanesh1

iranmanesh2

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا