بازیگر برنده اسکار : هیچ پولی در بساط ندارم ، همه وسایلم در انباری ریختم

کوین اسپیسی گریان به پیرس مورگان می گوید که با ورشکستگی مواجه است و به دلیل «میلیون ها» دلار بدهکاری خانه اش در خطر توقیف قرار گرفته است. این بازیگر برنده اسکار تلاش می‌کند که بتواند زندگی و کارنامه بازیگری خود را در اوج اتهام‌های آزار جنسی احیا کند.

 سینما اعتماد ، به نقل از دنیای تصویر ، پیرس(پیرز) مورگان مصاحبه‌ی با کوین اسپیسی انجام داده است . که در بخشی از مصاحبه وقتی پیرس مورگان از او درباره شرایط زندگی  می‌پرسد، کوین اسپیسی به گریه می‌افتد.

پیرس مورگان از اسپیسی می‌پرسد:« الان کجا زندگی می‌کنی؟» و  کوین اسپیسی با اشک جواب می‌دهد:« خب، جالب است که داری این سوال را می‌پرسی، چون این هفته محل زندگی من در بالتیمور را توقیف می‌کنند. خانه من در حراجی فروخته می‌شود چون من باید به بالتیمور برگردم و همه وسایلم را در انباری بریزم. پس پاسخ من به سوال شما این است که اطمینان ندارم حالا قرار است کجا زندگی کنم. من در بالتیمور از زمانی که فیلمبرداری سریال خانه پوشالی شروع شد، زندگی کردم.»

وقتی پیرس از کوین می‌پرسد چقدر پول در بساط دارد؟ پاسخ کوین اسپیسی چنین است:« هیچ» و او میلیون‌ها دلار بدهی دارد.گفتنی است که امسال پس از  پیروزی کوین اسپیسی در چند پرونده قضایی، تعدادی از بازیگران هالیوود مانند لیام نیسون، شارون استون، اف. موری آبراهام و استفن فرای در حمایت از کوین اسپیسی برخاستند و اعلام کردند که او حق دارد دوباره به دنیای بازیگری هالیوود برگردد. گوآنکه اسپیسی از چند اتهام تبرئه شده اما هیچ‌کسی در هالیوود او را استخدام نمی‌کند. نامش لکه‌دار شده. این روزها اگر اتهامی به کسی وارد شود، به سختی می‌تواند از سایه این اتهامات فرار کند.حتی اگر اتهامات واهی و اشتباه باشد. گناهکار بودن یا نبودن اسپیسی به نظر دیگر اهمیتی ندارد.

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا