این نویسنده از سوی دو زن به آزار جنسی متهم شد

دو زن گیمن را به آزار جنسی متهم کرده‌اند.


سینما اعتمادد، «نیل گیمن» خالق دنیای ‌«سندمن» ) از سوی دو زن به آزار جنسی متهم شد. این زنان ادعا می‌کنند که آزارهای جنسی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۲۲ اتفاق افتاده است.

به نقل از سی نما ، گیمن با کتاب‌های مصور فانتزی «سندمن» که از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ منتشر شدند به شهرت رسید و سپس کتاب‌های دیگری با مضامین دینی و جادویی با عنوان «خدایان آمریکایی» (American Gods) و «فال نیک» (Good Omens) نوشت. هر سه این آثار به سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده‌اند.

در پادکست «استاد: اتهام علیه نیل گیمن» که ۳ ژوئیه منتشر شد، دو زن ادعا کرده‌اند که در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۲۲ قربانی آزار جنسی این نویسنده شده‌اند. قربانی اول که خود را «کی» معرفی می‌کند و تمایل دارد ناشناس باقی بماند می‌گوید در سال ۲۰۰۵ وقتی ۲۰ ساله بوده با گیمن رابطه جنسی داشته.

قسمت چهارم پادکست به ملاقات «کی» با گیمن در سال ۲۰۰۳ و در جشن امضای یکی از کتاب‌هایش در فلوریدا اختصاص پیدا کرده. «کی» می‌گوید در آن زمان ۱۸ ساله بوده و دو سال بعد با نویسنده وارد رابطه شده است. او به یاد می‌آورد که او یک رابطه جنسی «خشن و دردناک» با نویسنده داشته که نه «تمایلی به آن داشته و نه لذت» برده است.

در اپیزودهای دوم و سوم پادکست یک پرستار بیست و سه ساله به نام اسکارلت ادعا می‌کند که فوریه ۲۰۲۲ در منزل نویسنده در نیوزلند با او رابطه جنسی داشته. او مدعی است که گیمن در حمام به او تعرض می‌کند اما آن‌ها پس از آن رابطه‌ای مبتنی بر رضایت را ادامه می‌دهند. اسکارلت می‌گوید رابطه جنسی «دردناکی» با گیمن تجربه کرده اما نویسنده به مخالفت او بی‌توجهی می‌کند: «او می‌خندید و می‌گفت باید مجازات شوم و از کمربندش استفاده کرد.»

گیمن با انتشار بیانیه‌ای در همین پادکست «هرگونه رفتار غیرقانونی» با قربانی اول را تکذیب می‌کند و می‌گوید از مطرح شدن اتهامات «آزرده» است. او ادامه می‌دهد که انگیزه مطرح شدن اتهامات از حسرت آن رابطه نشأت می‌گیرد و قربانی دوم از یک مشکلی رنج می‌برد که به حافظه او برمی‌گردد.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا