این مجری مذهبی هم از صداوسیما رفت!

علی درستکار مجری مشهور برنامه‌های اندیشه مذهبی، حالا در فیلیمو تجربه جدیدی می‌کند

سینما اعتماد ،برنامه گفت‌وگو محور سپنج با اجرای علی درستکار قرار است در فیلیمو پخش شود. این برنامه که به گپ و گعده با مهمانان ویژه اهل فرهنگ و هنر و فلسفه می‌پردازد ویژه برنامه ماه مبارک رمضان فیلیمو در سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ است.

برنامه سپنج درباره چیست؟

به نقل از روابط عمومی ، برنامه سپنج یک برنامه گفت‌وگو محور است که در هر قسمت میزبان یکی از اهالی فرهنگ و هنر و فلسفه و عرفان است و قرار است به میزبانی علی درستکار از نمایش خانگی پخش می‌شود. مهمانان این برنامه همگی از افراد سرشناس هستند و آنطور که شنیدیم در قسمت اول فاضل نظری شاعر مطرح و محبوب کشورمان مهمان برنامه است و در قسمت‌های بعدی هم چهره‌های مشهور و موثر فرهنگی روبروی درستکار می‌نشینند.

 

زمان پخش برنامه سپنج از فیلیمو

برنامه سپنج قرار است روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود. مدت زمان تقریبی هر برنامه هم نزدیک به یک ساعت است.

درباره علی درستکار مجری و کارشناس برنامه

علی درستکار از مجریان مذهبی و قدیمی تلویزیون است که در دهه‌های گذشته اجرای برنامه‌‌های مختلف گفت‌وگو محور با موضوعات دینی و مذهبی را بر عهده داشت و برنامه این شب‌ها یکی از برنامه‌های پر بازدید تلویزیون در دهه ۹۰ بود که با استقبال مخاطبان هم همراه بود. اختلاف نظر و سلیقه مدیران تلویزیون با درستکار باعث شد این مجری بعد از موفقیت برنامه این شب‌ها دیگر با تلویزیون همکاری نکند و سپنج را می‌توان بازگشت مجدد او به عرصه تصویر دانست.

تهیه‌کننده برنامه چه کسی است؟

حسین ربانی غریبی از مدیران جوان و متدین فرهنگی است که در دهه ۸۰ دبیر جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای حوزه هنری بود و بعدها به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت و در زمان مدیریت فاضل نظری به عنوان مشاور و مدیر فعالیت می‌کرد.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا