اولین استوری مجری «به خانه برمی‌گردیم» پس از کشف‌ حجاب و مهاجرت از کشور + عکس

مجری سابق تلویزیون و برنامه «به خانه برمی‌گردیم» پس از کشف حجاب و مهاجرت از کشور اولین استوری خود را در صفحه شخصی اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

به گزارش سینما اعتماد، ژیلا امیرشاهی مجری سابق تلویزیون و برنامه «به خانه برمی‌گردیم» پس از کشف حجاب و مهاجرت از کشور اولین استوری خود را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

در این استوری که از طرف امیرشاهی بازنشر شده، آمده است:

مولانا: پس زخم‌هایمان چه؟

شمس: نور از میان همین زخم‌ها وارد می‌شود.

C9A4A60E A59E 4E6A 9940 525788198C1D

3.6/5 - (810 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

38 دیدگاه

  1. یک مشت وطن فروش دروغگو که حافظ و مولانا و شمس راهم بدنام کرده اند. هیچ ملتی در جهان خائن تر از مردم ایران نیست و هیچ ملتی هم جان نثار تر از مردم ایران نیست فقط منافقان هستند که سر در توبره جان نثاری و سر در آخور خیانت دارند .لذا به تعبیر قرآن منافقین از کفار بدتر هستند .

      1. دمت گرم . راست گفتی . اگه یه کم دیگه صبر می کرد شیخ اجل حضرت عزراییل اون رو با خودش میبرد اون جایی که سزاوارش بود حیف شد و صد حیف!!!

    1. چی میگید! چرا اینهمه خشم و نفرت؟!
      خائن؟! جمع کنید تروقرآن این حرفها و افکار پوسیده تون رو! چه اسلام و دینی دارید که همرو متهم میکنید و قضاوت میکنید چرا همرو دشمن میدونید؟!
      آبروی هرچی دین شما بردین با این تفکرات پوسیده تون

    2. کسانی که در مسلمانی حافظ و مولانا هم تشکیک کردند و میکنند و نسبت ب ایران هیچ عرقی ندارند حالا دم از قران و وطن دوستی میزنند.ای عجب.

    3. گذشت که میگفتن امریکاسرزمین فرصتها وآرزوهاهست.اون دهه50شمسی بودکه نفت مفت ایران.عراق .عربستان سرازیر میشدبه طرف امریکا.الان باید مثل خاوری.رفعتها وبقیه اختلاسگرهاباشی که بدون دغدغه یک زندگی برای خودت راه بندازی.وهمچنین نون حلال هم سرسفره بیاری شرط هست.که بعیده بااین کارها

  2. اینها از مولوی و شمس خجالت نمی کشند؟ چه عارف معکوس هم میشوند وقتی با شیطان همسفر می شوند!!! اگر بیان و هنر داری در همین جا بمان از هنر و بیانت برای اصلاح امورات استفاده کن نه اینکه بری اونور برای خودت پرفسور بشی و نوکر و بیگانه برای آنها.

  3. اینقدکه انگلیس وروس وفرانسه وٱمریکا درایران مزدورپرورش داده اند. ازده ها سال قبل تاحالا بسیاربسیارکارسختی شده شناخت ایرانی وغیرایرانی واسم ایرانی راهم لکه دارکرده اند.

    1. ‌امیر .رضا شاه شون به کسانی ک میرفتن به کشور های غربی .تنبل ومفتخور ملغب می‌کرد….حالا کسیکه تو غرب جاش بدن …باید وطن فروشی کنه .

  4. این افراد تا زمانی که در ارگانی مثل صدا و سیما کار می کنند نحوه پوشششان را آن ارگان مشخص می کنه, پس از بازنشستگی هم یک مشت عقب افتاده فضول که فقط جلوی پای خودشون رو می بینند می خوان شیوه پوشش دلخواه خود رو بر این افراد تحمیل کنند. یعنی یک سری آدم ها تا آخر عمر نباید خود واقعیشان باشند تا بتوانیم مدعی مملکت اسلامی باشیم اگر امر به معروف و نهی از منکر بلدید فریادتان را بر سر خودروسازان بزنید که دارند خون یک ملت رو می مکند و هیچ مقام عالی رتبه ای نفس هم نمی کشه, چرا؟ چون بخشی از بودجه مملکت را با همین پول حرام خودروسازان و رباخواری بانکها تامین می کنند.

  5. وقتی میگیم الهی عاقبت بخیر بشی یه عده مسخره میکنن
    دیدید چی شد؟
    یه مجری معروف و قابل احترام تبدیل شد به یه خودفروخته که پشت به وطنش کرد.
    آنکه از دیده برفت از دل برود

  6. تا وقتی اینجا بوده از توبره میخورده
    حالا هم که رفته از آخور…
    واقعا بی اصالتی این جور به اصطلاح هنرمندان تو این چندسال اخیر فاش شد

  7. دوستان، شما هم اگر توانش را داشتید، الان تو کشورهای آزاد زندگی می کردید. دچار توهم نشوید. بیشتر آن هایی که از مملکت میروند، به عنوان یک شهروند عادی جذب دیگر جوامع می شوند. و زندگی عادی اشان را از سر می گیرند.

      1. باورکن این بدبخت فکرکرده باکشف حجاب ومهاجرت میشه همه مسائل زندگی روحل کرد.ولی امان ازجهل که بایدبسوزی وبسازی.

    1. بیهوده نگو،ما همه جوره آزادیم حتی آزادی جنسی در خلوت به وفوره، شما دنبال آزادی جنسی در ملاعام هستید وکورخواندید این یک قلم را ،خون آرمان علی وردی و ابداعی و حججی نمی گذارد دوباره جشن هنر شیراز در ایران تکرار شود

    1. نورفقط ازسنگ عقیق اصل عبورمیکنه.بقیه اش سنگ ته جوی آب هست.وسلام

  8. آخه پیرزن،یک عمرازاین مملکت نان خوردی، درمملکت شمس ومولانا به اشتهار، زندگی ورفاه رسیدی، حالا میری اونطرف. کنایه میزنی، البته کاملا معلومه بدون کشف حجاب یا خیانت قبولتان نمی کنند، ولی آدمی خوب است اگراز شمس حرف میزند.سرسوزنی مرام، اعتقاد ویکرنگی شمس راداشته باشد،

  9. عکس بدون حجابش رو دیدم حالم به هم خورد
    چقدر احمق هستند این آدمها با حجاب چقدر زیبا تر بود خوب حالا خود واقعیش رو نشون داد تا بفهمند چه موجودیه

  10. این گفتگوی عارفانه کجا و
    تعبیر نویسنده را در یاب

    1. خیلی خیلی خیلی…
      واقعا مگرمهم هست که رفته.
      رفته که رفته چه اهمیتی داره.
      کسی که بی هویت هست این کارارو می کنداصل وفرهنگ وهویت خودش رافراموش میکند میخوام بدونم که ایا خانواده اش ازقبل همین طرز فکر داشتن.مگرمسلمن وشیعه نباشد.
      همین

      1. فقط تو هویت داری و تموم؟! ینی هرکی مثل شما نیست خائنه؟؟! اینجوره اکثریت مردم مخالف متحجرین و واپسگرایان و تمامیت خواهان هستد ..اگر مقبول بود افگارتون اینقدر به همه حمله نمیکردید!! چون داعشیان تکفیری نباشید

  11. بعضی ها مثل خاوری ها و بابک زنجانی ها حزب الله هی بودنشان گوش مردم را کر می کرد. حزب شیطان از آب در آمدند.تو هم از همونها هستی فیلم بازی نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا