ادعای مدیر سابق شبکه سه در مورد دستمزد ۱۵میلیاردی آریا عظیمی‌نژاد واقعیت دارد؟

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره ادعای مدیر سابق شبکه سه درباره دستمزد 15 میلیاردی آریا عظیمی‌نژاد در برنامه «مجلس واقعه» شبکه نسیم توضیح داد.

سینما اعتماد – چند روز پیش بود که محمدرضا نجارزاده در یک استوری اینستاگرامی به حضور آریا عظیمی‌نژاد در شبکه نسیم و اجرای برنامه مجلس واقعه اعتراض تند و تیزی داشت و با حمله به فعالیت‌های اینستاگرامی عظیمی‌نژاد در ماجراها و شلوغی‌های سال گذشته، او را متهم به فعالیت علیه امنیت کشور کرد و عنوان کرد که این آهنگساز بابت ۱۵ قسمت این برنامه ۱۵میلیارد تومان دستمزد دریافت می‌کند که متن کامل را در ادامه می‌خوانید.

azimi

حالا پس از گذشت چند روز از این اتفاق امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه و روابط عمومی شبکه نسیم درباره مجموعه «مجلس واقعه» که به تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در شبکه نسیم روی آنتن برود به خبرنگار مهر گفت: «مجلس واقعه» یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه فراش باشی برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: مجلس واقعه یک برنامه فاخر است و تاکنون در سیما برنامه‌ای نداشتیم که تعزیه را در قالب یک مجموعه برنامه به طور کامل از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولا گزیده‌هایی از تعزیه در مستندها و برنامه‌ها پخش می‌شد. روایت مجالس تعزیه توسط آریا عظیمی‌نژاد ارائه شده و موسیقی‌های استفاده شده در آن همگی تولیدی اختصاصی برای این برنامه است.

اشرف با اشاره به دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: ماموریت این برنامه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احیا و دوباره زنده کردن هنر تعزیه است که قدمت بالایی در هنر و فرهنگ کشور ما دارد.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره برآوردهای این برنامه و گمانه‌زنی‌هایی که نسبت به دستمزدها مطرح شده بیان کرد: می‌توانم با قطعیت بگویم که برخی رقم‌هایی که بیان می‌شود کاملا شوخی است و عوامل این برنامه کاملا دلی در برنامه حضور یافتند و دستمزدها بسیار پایین‌تر از رقم‌های مطرح شده است. امیدوارم برنامه‌های مرتبط با اهل‌بیت(ع) دچار حاشیه‌سازی نشوند.

وی درباره اینکه چرا رقم بودجه برنامه‌ها و دستمزد چهره‌ها با شفافیت اعلام نمی‌شود، اظهار کرد: در سیما و در برنامه‌سازی‌ها، آنچه که مرسوم بوده است عدد و رقم، قراردادی محرمانه بین تهیه‌کننده و سیماست.

اشرف عنوان کرد: این روند تا امروز به همین شکل بوده است؛ که هر برنامه‌ای رقم‌های مخصوص به خود را دارد که با تورم افزایش هم پیدا می‌کند و براساس برآورد مصوب خود، تولید شده و طبق اسناد و مدارک این برآورد و مبالغ آن نزد سازمان صداوسیما شفاف است.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره برنامه «مهمونی» و بازگشت ایرج طهماسب نیز بیان کرد: سازمان در رویکرد تحولی که دارد از هنرمندانی که سرگرمی‌های مورد اقبال مخاطب را می‌سازند و در چارچوب سیاست‌های فرهنگی هستند، استقبال می‌کند به ویژه درِ شبکه نسیم با توجه به جایگاه نشاط و سرگرمی خود به روی این هنرمندان باز است.

5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا